نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با اشاره به تهدیدها و جنگ روانی علیه ایران گفت: زمان محو شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی فرا رسیده و مقدمه‌های آن به طور کامل فراهم شده است.

سیدحسن عاملی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه اردبیل با اشاره به نمازجمعه نصر اظهار کرد: اقامه نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری در هفته گذشته یک حرکت تاریخی بسیار هوشمندانه و به طور کامل حماسی بود که اوج درایت معظم له را رساند و فاخرترین قاب تصویر از محبوبیت مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: آن آیین عبادی سیاسی در وهله نخست ژرفا و گستره محبوبیت مقام معظم رهبری را در قلب ملت ایران ثابت کرد و با یک اشاره ۲ میلیون نفر به ندای ایشان لبیک گفتند که این در دنیا بی‌نظیر است و برای هیچ خطیب جمعه و برای هیچ رهبری این گونه جمعیت حاضر نمی‌شود، چنان که بسیاری از مردم از شدت ازدحام نتوانستند به نماز برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل بیان کرد: آن اجتماع بزرگ بصیرت عظیم مردم ایران را نشان داد و معلوم شد که ملت ما به طور کامل دشمن‌شناس و وقت‌شناس هستند، به موقع در صحنه حاضر می‌شوند و از همین رو پس از آن همه چیز تغییر کرد و سردمداران فتنه، فساد و جنگ در لاک خود فرو رفتند.

وی اضافه کرد: کشوری که چنین ملتی دارد، به طور قطعا زمین نمی‌خورد و این همان ملتی است که آمریکا استثنایی‌ترین تحریم را برای آنها درست کرد و به همراه اروپایی‌ها شدیدترین تحریم دارویی را بر آنها تحمیل کردند، همان ملتی که وزیر خارجه پیشین ایالات متحده (پمپئو) در موردشان گفت که آنقدر ملت ایران را گرسنه نگه می‌داریم تا در برابر ما رکوع کنند ولی الان می‌بینند آن که باید رکوع کند آنها هستند و نه ملت ما.

آیت‌الله عاملی عنوان کرد: آن نمازجمعه در وهله سوم نشان از شکست جنگ روانی دشمن بود؛ آنها سرمایه‌گذاری عظیمی کردند تا ملت ما و به خصوص جوانان عزیز را از رهبری و مشی انقلابی جدا کنند، چنان که در حوادث سال‌های گذشته این مساله به طور کامل خود را نشان داد که رهبری در نوک پیکان جنگ روانی است اما آن اجتماع بزرگ تمام سرمایه‌گذاری آنها را بر باد داد.

وی تاکید کرد: آنها فقط تماشاگر بودند و سوختند و در آینده بدتر هم خواهند سوخت، چرا که این روزها رژیم اشغالگر صهیونیستی رجزخوانی‌های مضحکی در برابر ایران دارد و این رجزها جز افتضاح برایش ثمر دیگری نخواهد داشت.

عملیات وعده صادق۲ بازدارندگی خوبی ایجاد کرد

امام‌جمعه اردبیل توضیح داد: آنها در برابر شبه نظامیان حماس شکست خوردند، نتوانستند ماشین جنگی حزب‌الله را متوقف کنند و ساکنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را به محل اسکان خود برگردانند و حتی نتوانستند به یک وجب از خاک لبنان وارد شوند.

وی افزود: وقتی آنها نتوانستند در برابر انصارالله اقدامی انجام دهند، در چنین حالتی دنیا به رجزهایشان می‌خندد که وقتی در برابر شبه نظامیان حامی ایران مغلوب هستند، چگونه می‌خواهند با خود ایران درگیر بشوند.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: عملیات وعده صادق۲ برای نتانیاهو بازدارندگی خوبی درست کرد و اگر دوباره خطا کند، این‌بار بازدارندگی قطعی و همیشگی درست خواهد شد؛ یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی چنان زیر و رو خواهد شد که برای همیشه فکر تعرض به ایران را از ذهن خود خارج کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این روزها رژیم اشغالگر صهیونیستی مانند انسانی غرق شده است که به هر کجا دست می‌اندازد، بدبیاری می‌آورد؛ آنها مرحوم هنیه را ترور کرند ولی با ۲۵۰ موشک بالستیک مافوق صوت تنبیه شدند، وقتی سیدحسن نصرالله را ترور کردند، حزب‌الله طوفانی‌تر شد و هنگامی که به لبنان حمله‌ور شدند هم تلفات سنگینی دادند ولی نه حماس از بین رفت، نه اسیران آزاد شدند و نه سکان شمال سرزمین‌های اشغالی به صهیونیست‌ها برگشت.

امام‌جمعه اردبیل بیان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی وقتی زورش به حماس نمی‌رسد، هر روز محل زندگی آوارگان در چادرها را می‌زند و افتخار می‌کند که غذا و آب را از زنان و کودکان محروم کرده است و از آن به عنوان دستاورد نظامی یاد می‌نماید و به کشتار ۴۲ هزار انسان بی‌گناه که نصفشان اطفال هستند، افتخار می‌کند.

وی عنوان کرد: وقتی رژیم زورش به حزب‌الله نمی‌رسد، مردم عادی بیروت را به عنوان اهرم فشار کورکورانه می‌کشد و به آن افتخار می‌کند و با اینکه آمریکا و اروپا در کنارش ایستاده است اما نمی‌تواند به لبنان وارد شود و به واقع که رژیم اشغالگر صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: اگر ایران به این بیت اوهن حمله کند، مانند این است که بادی لانه عنکبوت را به هوا پرتاب نماید و حالا با آن شکست‌های فاحش یک جنگ روانی ایران را تهدید می‌کنند ولی اعتقاد داریم که زمان محو شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی فرا رسیده و مقدمه‌های آن به طور کامل فراهم شده است.

اشغالگران پیش از ظهور سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند

وی ادامه داد: نتانیاهو چندی پیش به ایرانی‌ها پیام داد که من هم برای صهیونیست‌هایی که در فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند، پیامی دارم که بسیار قابل توجه است و در این پیام خیرخواه آنها هستم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی روایت‌های قطعی، وقتی حضرت امام مهدی (عج) با همراهی حضرت عیسی (ع) وارد بیت المقدس شوند، ۷۰ هزار صهیونیست در قدس شریف کشته خواهند شد و توصیه این است که تا فرصت از دست نرفته اشغالگران به سرعت خاک فلسطین را ترک کنند والا به شمشیر امام زمان (عج) گرفتار خواهند شد و هر کس با شمشیر امام معصوم کشته شود، خالد در آتش غضب خدا خواهد بود.

وی بیان کرد: حضرت امام مهدی (عج) سحرگاه که پشت دروازه بیت المقدس به نماز خواهند ایستاد، در آن حال حضرت عیسی (ع) نازل خواهند شد و امام (عج) به وی خواهند فرمود که نماز را شما بخوانید ولی حضرت عیسی (ع) نخواهد پذیرفت و دست خود را بین دوشانه امام گذارده و خواهد گفت «تقدم فصلّ ایّها القائم فانها لک اقیمت».

آیت‌الله عاملی افزود: وقتی نماز تمام شود، حضرت عیسی (ع) که در رکاب حضرت مهدی (عج) یکی از سرداران حضرت خواهد بود، خواهد فرمود که در بیت المقدس را باز کنید و در را باز می‌کنند و می‌بینند پشت در دجال با ۷۰ هزار صهیونیست جمع شده و همه با سلاح کامل مسلح هستند.

وی اظهار کرد: زمانی که چشم دجال به حضرت امام مهدی (عج) بیافتد، ذوب می‌شود و همانند نمکی که در آب ذوب شود، پا به فرار می‌گذارد؛ ولی حضرت عیسی (ع) او را دنبال می‌کند و در باب شرقی می‌کشد در این حال وحشت به جان صهیونیست‌ها می افتد و همه پا به فرار می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: بر اساس روایت صهیونیست‌ها در هر کجا پنهان شوند، همان جا به نطق در می‌آید؛ حال چه سنگ باشد، چه درخت و چه جنبنده داد می‌زند «یا عبدالله المسلم هذا یهودی فتعال و اقتله» و تمام آن ۷۰ هزار نفر کشته می‌شوند.

وی تشریح کرد: مراد از سخن گفتن حجر و شجر این است که دست حضرت امام زمان (ع) دستگاه‌های پیشرفته جنگی خواهد بود و با آن به راحتی تشخیص خواهد داد که یک صهیونیست کجا مخفی شده است و در نتیجه امکان فرار از آنها گرفته می‌شود و پس بهتر است صهیونیست‌های ساکن در فلسطین اشغالی تا مجال فرار از بین نرفته از آنجا فرار کنند.

آیت‌الله عاملی تاکید کرد: برای آن ۷۰ هزار نفر هیچ راه فراری نخواهد بود، چون حضرت امام مهدی (ع) با ابزارهای بسیار پیشرفته محل اختفای آنها را خواهد فهمید و نه حجری و نه شجری برای آنها پناهگاه درست نخواهد کرد.

علائم نزدیکی ظهور آشکار شده است

وی در ادامه تصریح کرد: علایم بسیار امیدوارکننده‌ای پیدا شده که نشان نزدیکی ظهور است و نخست پیدا شدن عطش جهانی برای مصلح جهانی پس از حادثه فلسطین و جنایت‌های هولناک صهیونیست‌ها در غزه است و از همین رو مقام معظم رهبری فرمودند که قضیه فلسطین کلید رموزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است.

امام‌جمعه اردبیل علامت دوم را فعال شدن جبهه یمن دانست و با اشاره به اظهارات آیت‌الله بهجت در سال ۸۸، یادآور شد: او مکرر سوال می‌کرد که از یمن چه خبر و می‌فرمود یمن که آغاز کند، به ظهور متصل می‌شود و باز می‌فرمود که مراقب اوضاع یمن باشید؛ زیرا جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم؛ در روایت هم هست که وقتی یمانی یعنی رئیس لشکر یمن حرکت کرد، به طرف او بروید که او هدایت یافته‌تر است.

وی همچنین اظهار کرد: از عجایب خدعه و دروغ این است که نتانیاهو چندی پیش اعلام کرد که چرا مرا مذمت می‌کنید، به تورات عمل می‌کنم و دستورهای خداوند و حضرت موسی (ع) را اجرا می‌کنم؛ تورات به من می‌گوید که تمام دشمنان یهود حتی از کودکان و زنان باید کشته شوند و غیر از یهود حق حیات ندارند.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: این ملعون به کتاب خداوند هم اهانت کرد و جای تاسف است که یهودی‌های دنیا از تورات در برابر این مرد دفاع نمی‌کنند؛ در حالی که خداوند در توصیف تورات سنگ تمام گذاشت و فرمود ک همانا ما پس از آنکه طوایفی از امم گذشته را به کیفر کفر هلاک کردیم، به موسی برای بصیرت و هدایت و رحمت خلق کتاب تورات را عطا کردیم، باشد که مردم متذکر شوند و راه خدا پرستی پیش گیرند.

وی با طرح این پرسش که آیا چله گرفتن حضرت موسی (ع) برای گرفتن مجوز قتل عام کودکان، زنان و نسل‌کشی مظلومان بود، افزود: خداوند در ذکری دیگر از تورات فرموده است و همانا ما به موسی مقام هدایت عطا کردیم و بنی اسرائیل را وارث کتاب بزرگ تورات گردانیدیم تا آن قوم هدایت یابند و خردمندان پند گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل عنوان کرد: خداوند در جایی می‌فرماید که همانا ما به موسی و برادرش هارون کتاب تورات را عطا کردیم که جدا سازنده میان حق و باطل و روشنی‌بخش دل‌ها و یادآور متقیان است و یا در جایی دیگر اظهار می‌دارند که آن گاه به موسی کتاب دادیم برای تکمیل نفس هر نیکوکار و برای تفصیل و بیان حکم هر چیز و برای هدایت و رحمت بر خلق، باشد که مردم به لقای خدا ایمان آورند.

وی گفت: علت اینکه تورات بازدارنده جنایت‌های صهیونیست‌ها نیست با اینکه در ظاهر تعصب دینی فوق‌العاده نشان می‌دهند، ۲ عامل تحریف تورات و عدم ایمان به معاد است؛ چنان که مرحوم علامه در المیزان می‌فرماید، تورات کنونی از توراتی که قرآن یاد کرده، تحریف شده است؛ در آن هیچ بخشی از روز قیامت ندارد و حتی بعضی از مورخان آنها می‌گویند که ملت اسرائیل اعتقاد به معاد ندارند.

کد خبر 889667
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha